2015. augusztus 9., vasárnap

Bemutatkozás - Nicolette F.

Sziasztok!



Akkor szeretnék nektek bemutatkozni. Körülbelül 1 éve tevékenykedek a blogger világban Nicolette F. néven. Ebben a rövid időben két történetet publikáltam (x) és még legalább ennyi sztori pihen elrejtve a word dokumentumaim között. A történetírás mellett amatőr szinten, saját felhasználásra képszerkesztéssel is foglalkozom. Életcéljaim között szerepel legalább haladó szintre fejleszteni a képszerkesztő tudásom és megismerni a kódolás csínját-bínját.
Szabadidőmből elég sokat fordítok írásra, amikor pedig nem ezt teszem, akkor többségben olvasok (igen, egy valódi könyvmollyal álltok szemben) vagy sorozatokat/filmeket nézek. Suliidőben még ezek mellett tanulok is. (Mondhatni sosem unatkozom.)
Kedvenc sorozataim a The 100, The Originals, Vámpírnaplók, Hazug csajok társasága, The Walking Dead és a Teen Wolf. (Igen tudom, elég sok. Valójában a legtöbb sorozat amit megnézek bekerül a kedvencek közé).
Ha már a kedvenceimnél tartunk meg kell említenem a könyveket is. A legnagyobb kedvenceim Az útvesztő trilógia kötetei. Előbb a filmet láttam és annyira megtetszett, hogy nekikezdtem a könyveknek is, és be kell vallanom: letehetetlen volt. Sajnos az előzményregényre nem jutott időm, de tervben van. Továbbá kedvenceim sorából nem maradhat ki Kiera Cass Párválasztó sorozata és Veronica Roth, Beavatott trilógiája.

Hobbijaim közé tartozik a tánc is. Egész évben jártam a sulim társastánc szakkörére. A giffel ellentétben nem balettoztam, hanem keringőztem. Imádtam. Remek elfoglaltság volt, imádtam az iskola utáni próbákat. Remek csapat voltunk, rengeteget nevettünk, hülyéskedtünk. A legjobban az tetszett, mikor az iskolai bálon eltáncolhattuk a sokat gyakorolt koreográfiát.


Most pedig a bloggal kapcsolatban: Tőlem főként cikkekre és blogkritikákra számíthattok, de néha készülök nektek képcsomagokkal és egyéb nyalánkságokkal is!

De rólam ennyit. Köszönöm, hogy rászántad az időt és elolvashatod a bemutatkozó bejegyzésemet. 
Remélem hasznosak lesznek számotokra a bejegyzéseim. 
(A képek természetesen vihetőek!)

 Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése