2015. augusztus 14., péntek

A gyászról :(

Gyerekek! Én ezt nem tudom feldolgozni táborba voltam anyuék nem akarták elrontani a kedvemet és ma tudtam meg amikor haza jöttem a táborból.

Meghalt a legjobb barátnőm és az édesanyja motorbalesetben a bukósisakon kívül nem volt más védőszerelés nem tudtam elhinni a suliba fekete zászlók vannak kedden jön a másik barátnőm a suli előtt van egy játszótér, ha nem esik az eső akkor gyújtunk egy mécsest és szeretnék csinálni neki egy rajzot ilyen tabló szerűséget, ha láttátok a Life is Strange-et tudjátok miről beszélek és tudom milyen érzés volt Chole-nak pár óráig sírtam itthon is gyújtottam egy mécsest pont akkor történt a baleset amikor mentem a táborba (vasárnap). Félek, hogy a suliba is sírni fogok szerintem mindenki. Amikor hazajöttünk így zajlott a beszélgetésünk.
Anyu: Mielőtt bekapcsolnád a tabodat mondani szeretnénk valamit.
Én: Miért? Mi az?
Apu: Nem szeretnénk, ha Facebook-ról tudnád meg.
Én: Kezdek félni.
Anyu elmesélte mi történt.
Én: Csak megsérültek?
Anyu: Nem. Mindketten meghaltak.
Pár óráig sírtam. A legjobb barátnőm volt veszekedtünk néha de attól még a legjobb barátnőm volt.
Benne volt a Fokuszba is.

Anya és lánya, a ráckevei víkendházukból motorozott hazafelé erzsébeti otthonukba, mikor megtörtént a tragédia. Az ütközést egyikük sem élte túl. Zsolt, az édesapa mögöttük autózott. A balesethez érve, már tudta, hogy nincs remény.

Az ütközés nagyságát az is jól mutatta, hogy a motor darabjai több 10 méteres körben szóródtak szét. Az anyának és lányának esélye sem volt a túlélésre. Az autót egy fiatalember vezette, aki akkor ment haza a munkából. Őt is sokkolták az események, de egy enyhe lábsérülésen kívül nem történt semmi baja. Egy szemtanú szerint a motort vezető anyuka a kanyar előtt még előzésbe kezdett, de sajnos a vele szemben közeledő autót, az előzendő jármű kitakarta.

Ma visszamentünk a helyszínre, hogy világosban is megnézzük ezt az útszakaszt. A baleset pontos okát egyelőre nem tudni. A szemtanú állítása szerint az asszony férje autóval követte a családját. A balesethez érve, még több percen keresztül próbált az aszfalton fekvő gyerekéhez beszélni, de akkor már a kislány mozdulatlanul feküdt. Az édesanyán és lányán a bukósisakon kívül semmilyen védőfelszerelés nem volt. Papucsban, rövidnadrágban ültek motorra. (forrás: rtl.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése