2015. augusztus 11., kedd

Filmkritika #1 - A felhők fölött 3 méterrel 1.


              Sziasztok! Már 1 éve tervezgettem, hogy megnézem ezt a filmet, de valahogy mindig elfelejtettem, de ahogy látjátok, ma eszembe jutott.





" Történet két fiatalról, akik két különböző világhoz tartoznak. A film krónikája egy valószerűtlen szerelemnek egy őrült utazás a szenvedélyek viharában . Babi (Maria Valverde) egy fiatal lány a felső középosztályból, tanult ,jóságos és ártatlan,Hache (Mario Casas) egy lázadó fiú, impulzív, öntudatos az élete tele van folyamatos veszélyekkel… "
















És csak most tudtam meg, hogy ebből könyv is van. De jó. El kell olvasni. *-*
Szóval.. A történet nagyjából annyi, hogy a kretén H(ugo) beleszeret a tökéletes világban élő, lázadó Babiba (nekem ez a név nem tetszik, habár a Hugo se nagyon jön be).
Igazából, nekem tetszett a film, habár az fura volt, mikor az elején Hugo azt mondta Babira, hogy "csúfság", de ez biztos könyvbe jobb.Még egy dologgal volt bajom. Hugo magyarhangja. Nem tudom, milyen az eredeti, vagy az angol, de ezt nagyon elrontották.
És még egy. Babi mindenki szerint fülig szerelmes H-ba, csak éppen mi NEM LÁTJUK! Soha. Semmit nem látni abból, hogy ő most szerelmes lenne, csak halljuk róla.
Volt pár párbeszéd, amit imádtam. Például H és Babi apja közti a kocsmában, a szerelemről. Na az szép volt.
Hát, ami meg Csirkével történt... azon én is egy kicsit könnyeztem.

A film előzetese

            Ha szeretnétek kérni filmkritikát egy filmről, akkor azt írjátok meg e-mail-ben vagy csetben.  :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése