2015. augusztus 8., szombat

Kedvenc videojátékaim ebben az évben

Hahi! Megint Janett és a kedvenc videojátékaim jönnek szóba videóban láttam őket még csak, de egyszer szeretném az én verziómat is végigjátszani. Nem kedvenceim szerint vannak sorrendbe, de én úgy szeretném tehát megpróbálom úgy.



Nem láttam az egész Borderlands videojáték sorozatot, de imádom a Telltale Games-et és ezt a játékot is. Imádom benne a humort meg a csávónak (nem jut eszembe a neve) a fantáziáját. Sci-fi kategóriában vagy Fantasy kategóriában sorolnám, de szerintem mindkettő.

Ez a játék megváltoztatta az életemet. Láttam az Episode 4-et és kb. olyan fejem volt a végén, hogy "Nem mondod!". Majdnem sírtam is egyszer, de visszatartottam. Kapiskálom már nagyjából mi lesz a vége.

 Tudjátok rólam, hogy nézzem a sorozatot és én ettől kaptam kedvet, hogy megnézzem a sorozatot. Nos, én ebbe a játékba sírtam háromszor XD, de volt az Episode 3-ba egy This is Sparta jelenet. Vannak benne olyan karakterek akik a sorozatban is szerepelnek és azoknak a színészek hangja van benne. Imádom.

Történelmi játék, az I. világháborúról van megalkotva, mint, ahogy a címe is mutatja "The Great War" magyarul A nagy háború. Hát... Nem tudom mit mondjak még róla.

Egy japán videojáték. Mindenki robot. Vicces, humoros, egy titkos ügynök karakterrel játszol és Japánba játszódik.

N a g y o n  s z é p e n  k ö s z ö n ö m ,  h o g y  e l o l v a s t a d !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése