2015. augusztus 14., péntek

Trailer rendelés

Búú, puffancsok!

Hivatalosan jelentem, hogy ettől  a szent pillanattól kezdve trailer készítést is vállalok. Igen, jó olvastad. Mostanában egyre jobban belejöttem a trailer szerkesztésbe és kapásból készítettem magamnak kettőt, eközben pedig rájöttem, hogy nekem ezt kell csinálnom. De tényleg. Ez most körülbelül olyan, mint mikor elkezdtem írni: a lételemem lett. Szóval, hogy nehogy elhalálozzak itt, megdobhattok egy-két rendeléssel. Azt nem garantálom, hogy két nap múlva kész lesz, mert nekem ez egy több órás munka, de mindent megteszek!
Ha tovább olvasnád a bejegyzést kattints a továbbra!


Tehát ha kedvet kaptál a trailer rendeléshez, firkants nekünk egy e-mailt. Ebben kérlek linkeld a blogod, írd le, hogy milyen szöveget szeretnél (én is írhatok neked, de jobban örülnék ha te írnál, vagy legalább valami elképzelést), a képeket amiket szeretnél benne látni (itt küldhetsz konkrét képeket (ez lehetőleg mozgókép (azaz gif) legyen, ugyanis ezekből élvezetesebb trailert lehet készíteni vagy csak megnevezhetsz egy bizonyos kategóriát (pl: táncoló, szomorú, ölelős, stb) is. Mindenképpen közöld, hogy milyen zene legyen benne. Megadhatod a hangulatát, a témáját, de jobban örülnék egy konkrét zenének, de ha az előbbi helyzet áll fent, azért sem harapok. Egy utolsó dolog pedig: hova szeretnéd a címet? Kérlek jelezd, hogy a videó elejére vagy a végére szeretnéd.
A legeslegvégére kerül egy szöveg, melyben a következők lesznek megjelenítve: Az író neve, a blog linkje, a trailer készítője, az MC&LR linkje és a felhasznált zene címe.
Ja igen, még valami: végre megírom a kért kritikákat!

Mutatóba pedig linkelném pár munkámat, hátha jobban kedvet kaptok :)


 xx
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése